پیش نمایش آنریل انجین نسخه ۵.۵ را میتوانید از لانچر اپیک گیمز یا از GitHub دانلود کنید! آنریل انجین ۵.۵ نقطه عطف دیگری در سفر ما است که به شما کمک می کند تا مرزهای تجربه های سه بعدی با وفاداری بالا و محتوای با کالیبر AAA را پشت سر بگذارید و نسخه Preview 1 اکنون در دسترس است!
MegaLights شما را قادر میسازد تا از نورهایی با بزرگی بیشتر از همیشه استفاده کنید. همه متحرک، پویا، با سایههای منطقه واقعی و توانایی نور دادن به مه حجمی. همانطور که در نسخه ی نمایشی زنده در Unreal Fest Seattle 1.3k مشاهده شد، قهرمان بی باک ما Echo صحنه ای را که توسط بیش از 1000 نور سایه افکن در زمان واقعی در حال اجرا بر روی پلی استیشن 5 روشن شده بود هدایت کرد.
Nanite اکنون می تواند Skeletal Meshes را رندر کند. فوق العاده سریع (در حال حاضر یک ویژگی تجربی) و Path Tracer برای تولید آماده است. ابزارهای تالیف انیمیشن در نسخه 5.5 قویتر و آسانتر هستند، با ویرایشگر اسکلتی آماده تولید، تغییر شکلدهندههای پیشرفته، و افزودن ویژگیهای درخواستی زیادی مانند منحنیهای TimeWarp و لایههای انیمیشن. ابزارهای تولید مجازی با ادغام Production-Ready SMPTE 2110 برای VFX درون دوربین (ICVFX)، پشتیبانی از چند دوربین و تقسیم frustum داخلی، گام های بزرگی به جلو برداشته اند. UE 5.5 برای پشتیبانی از بازیهای سطح بالا در موبایل، ویژگیهای جدیدی را ارائه میکند که شامل عملکرد پیشنمایش موبایل میشود، به شما امکان میدهد با تصاویر دستگاه مطابقت داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که بازیکنان بهترین تجربه ممکن را با قابلیتهای دستگاه خود دریافت میکنند.
اطلاعات بیشتری از ویژگی های موجود در Unreal Engine 5.5 در نقشه در دست بررسی است. Unreal Engine 5.5 Roadmap 7.0k به خاطر داشته باشید، نسخههای پیشنمایش کاملاً با کیفیت آزمایش نشدهاند، هنوز در حال توسعه فعال هستند و باید تا زمان انتشار نهایی ناپایدار در نظر گرفته شوند. ما به توسعه دهندگان توصیه می کنیم برای آزمایش این بیلدها یک کپی از پروژه های خود تهیه کنند نه اینکه پروژه های خود را تبدیل کنند. مشکلات شناخته شده و رفع نشده مشکلات حل نشده در پیشنمایش 5.5 با هدف رفع شدن توسط نسخه 5.5 نسخه 846 مشکلات حل نشده در نسخه 5.5 پیشنمایش 439 مشکلات حلنشده در نسخه 5.5 680 رفع شده است (ممکن است این اصلاح در پیشنمایش موجود فعلی گنجانده نشده باشد)